مرحله 4 می تواند کما بیماری همبرگر بیماران کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مبتلا به مرحله 4امروزه، مردم تمایل به صرف زمان بیشتری را در محل کار، اما زمان کمتر در آشپزخانه به عنوان فست فود و همبرگر محبوب می شود در سراسر مردم mundo.Cuando مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، می توان پیشنهاد برای محدود کردن و یا حتی جلوگیری از hamburguesa.Por چه؟

دلیل این است که اگر چه از همبرگر خوشمزه هستند، به طور کلی به افزایش وزن، فشار خون بالا، اختلالات قلبی و عروقی، و غیره sucesivamente.Todos این برای بیماران مبتلا به مرحله بد هستند کمک 4 کلیه بیماری Crónica.A پس از آن ما معرفی آثار منفی این سلامت بیماران کلیوی از همبرگر به یک است.

1.Efecto برگر در فشار خون

گزارش شده است که به طور معمول دو همبرگر حاوی حدود 1000 میلی گرم سدیم است که مواد غذایی با سدیم بالا که ممکن است باعث شود مایع اضافی به تجمع در بدن، و در نتیجه فشار خون بالا وlahinchazón.Cuando مرحله بیماری کلیوی 4 شدید، بیشتر احتمال دارد به فشار خون افزایش یافته است.

2.Afectar وزن برگر

اگر وزن خود را از کنترل خارج رفته است، بیماران باید به دور از hamburguesas.Esto ماندن است، زیرا برگر یک وعده غذایی سرشار از کالری است که آن را دشوار است به از دست دادن peso.Para توسعه یک برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن است شما می توانید میوه ها و سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

برگر 3.Efecto در سلامت قلب و عروق

این غذا معمولا پر از چربی اشباع است، مصرف بیش از حد تا همبرگر خطر ابتلا به اختلالات بیماران مبتلا به بیماری کلیوی cardiovasculares.Para افزایش می دهد، بیماری های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر است، به طوری که آن را به بسیار مهم است پیشگیری و کنترل این بیماری است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم برگر است گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه دوره Crónica.Por بیماری نیست، هنوز هم می توانید این غذا را در مقدار correcta.Si خوردن می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید دکتر آنلاین یا پست الکترونیکی ما مشورت sjzhospitalrenal@hotmail.com -mail.





:: برچسب‌ها: مبتلا به مرحله 4,مبتلا به مرحله 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: